Vilken natt!!!

Har precis upplevt en natt som jag inte lär glömma.
Pga av ryggsmärtor så kunde jag inte somna.
Låg och vred och vände mig i sängen fram till klockan va 2.
Då fick jag nog.
Skulle gå ner och hämta en alvedon. När jag står på sista trappsteget piper det till.
Visst F-N, larmet. Glömde larma av nedervåningen. Börja springa upp för att hämta dosan så jag kunde larma av.
Halkar i trappen och skrapar upp hela knät not heltäckningsmattan.
Svider som bara den. Samtidigt tjuter larmet så jag får ont i öronen och telefonen ringer.
SOS ringer för att bekräfta larmet och jag måste uppge kod för att bevisa att det va jag och inte en tjuv som satte igång larmet.
Sen kunde jag äntligen ta en alvedon. Men med ett knä som sved som bara sjutton och en massa adrenalin i kroppen så tog det ytterligare ett par timmar innan jag somnade.
Gissa om jag är trött idag.
Valde att stanna hemma och sova.
Ryggen värker fortfarande, knäet oxå.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du måste vara försiktig! Tur att det under omständigheterna ändå gick bra. Du gjorde ju rätt i att vara hemma och vila i dag. Jag hoppas du får sova gott i natt.

Kram Anna

2009-01-29 @ 18:06:09
Postat av: Mia

Fy sjutton vilken natt! Tur att det gick hyfsat bra i alla fall...knäet är ju inte det värsta. Hoppas du piggnat till igen.



kram!

2009-01-30 @ 22:35:43
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0